Problémy s dodáním

Problémy s doručením

Protože pro doručování balíků využíváme výhradně  služeb externích společností, může se stát, že námi vyexpedována zásilka k Vám nedorazila v termínu. V těchto případech si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se Vaše zásilka nachází.

Balíky posíláme pře Českou poštu , GLS a PPL všechny tyto služby mají možnost sledování zásilek online. Prostřednictvím naší zákaznické linky nebo emailu Vám sdělíme číslo vašeho baličku a můžete si jednoduše ověřit, kde se právě vaše zásilka nachází.
v případě, že zjistíte, že zásilka je uložena na Vaší poště ( depu GLS , PPL ), můžete si pro ni zajít nebo kontaktovat zásilkovou společnost o nové dodání na vaši adresu v náhradním termínu.

Pokud společnost zásilku ztratila okamžitě nás kontaktujte, abychom Vám mohli zaslat nový produkt a reklamaci ztracené zásilky pak řešíme my.

V případě, že dopravce zásilku ztratí, nebo nebudou informace na internetu úplné, případně si nebudete vědět rady, obraťte se na naši zákaznickou linku