Jak reklamovat zboží

Snadná reklamace

Záruka a reklamace a vracení zboží ve 14 denní lhůtě.
  • 24 měsíční záruka a reklamace
    Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou posláním na naši adresu.viz kontakt.Poobdržení zboží vás budeme kontaktovat.

    Poté bude Vámi reklamované zboží postoupeno k posouzení a v případě uznání reklamace Vám bude zboží vyměněno, nebo Vám budou vráceny peníze.

    Co je potřeba k reklamaci výrobku

    Průvodní dopis, ve kterém uvedete z jakého důvodu výrobek reklamujete. Dále doporučeno do  zásilky kopii faktury.

    Nezapomeňte ani na kompletní kontaktní údaje, vč. emailu a telefonního čísla, abychom Vás mohli o postupu reklamace dobře a průběžně informovat.

    Na vyřízení reklamace je zákonem stanovena lhůta 30 dni , ale samozřejmě se snažíme tyto věci řešit ihned.

    V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nebudeme přebírat !!!!
     
    Vrácení nebo výměna zboží ve 14 denní lhůtě 

    Zboží musí byt nepoškozené , nesmí jevit známky opotřebovanosti

    Co je potřeba pro tuto reklamaci nebo výměnu zboží ( např.za jinou položku atd )

    Průvodní dopis, ve kterém uvedete z jakého důvodu chcete výrobek vrátit nebo vyměnit a za jaké zboží  . Dále přiložte do zásilky kopii faktury vaši adresu, telefon atd.

    V případě vzniku snížení hodnoty vráceného zboží (zboží je poškozené,špinavé ,  nekompletní  atd.) je takové odstoupení od smlouvy účinné, ale Prodávající je oprávněn po Kupujícím požadovat kompenzaci jako náhradu vzniklého snížení hodnoty věci. Toto ustanovení se vztahuje na smlouvu uzavřenou pomocí prostředků komunikace na dálku.

    V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nebudeme přebírat !!!

    Více informací o Reklamačním řádu najdete v Sekci Obchodní podmínky

    Reklamované zboží je nutné doručit na adresu : Petr Spurný  / Tuning - in , Sady 3 , 61400, Brno